één na laatste dienst, mooie plekjes en kermis - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van marije leeuwen - WaarBenJij.nu één na laatste dienst, mooie plekjes en kermis - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van marije leeuwen - WaarBenJij.nu

één na laatste dienst, mooie plekjes en kermis

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg marije

19 Mei 2009 | Frankrijk, Argentat

he hoi allemaal,
hier een bericht van mij over de één na laatste dienst die ik heb gedraaid.. Het gaat echt allemaal veel te snel voorbij.. zou hier zo graag nog twintig diensten draaien, maar dat ga k toch niet doen. Nu ik hier al negen maanden zit en zo lang hier heb gewerkt en geleefd, merk ik dat ik toch wel een beetje zin krijg om weer naar huis te gaan.. misschien heb ik eenmaal thuis na een poosje wel heimwee, maar dat zien we dan wel weer.. krijg steeds meer zin om terug te gaan!;)

afgelopen dienst was niet bijster bijzonder.. donderdag met sport hebben we slagbal gedaan, was wel leuk. vrijdag een gewone dag met school en klussen en dergelijke, zaterdag had ik een sportles voorbereid omdat Jeroen niet kon komen.. had wat spelletjes bedacht en de kinderen mochten zelf ook een spel bedenken.. was erg leuk, uiteindelijk met zn allen in het water beland.. zondag hebben we een leuke wandeling (niet zo lang, 6 km) gemaakt in Argentat. lekker ontspannen en vroeg eten zodat we na het eten nog even vrije tijd hadden (de kinderen dan). na het eten doet er één van de kinderen heel geheimzinnig.. ik moest aan tafel blijven zitten met mn ogen dicht en mn handen vooruit.. gelukkig was het een lief ventje en verzekerde Barbara me dat het goed was;) hij had een bloemenketting gemaakt, en een ini mini kaartje.. was echt vet lief.. dat jochie was helemaal fan van mij en hij gaat dindsdag naar huis dus besefte zich dat hij mij niet meer zou zien..

nou, dag daarna vrij.. heerlijk weer.. s avonds zijn we naar de kermis in Tulle geweest.. was echt heel leuk.. zijn met zn allen in de botsauto's geweest (we waren dus bijna in de mederheid op de baan) en in een soort spookhuis, maar dan niet met spoken maar waarin alles beweegt. een ronddraai ding en een hoogte punt: een atractie waar je met zn achten in kan (vier aan vier met de ruggen naar mekaar toe) en dan ga je de lucht in (40 meter) en draai je rondjes en ga je HEEL hard.. ik heb de longen uit mn lijf gegierd en mn handen waren na afloop kletsnat van het angstzweet, maar het was wel heel stoer.. hebben trouwens ook nog een wedstrijdje met zn allen gedaan wie het hardst tegen zo'n boksbal kon slaan.. dat won ik niet, maar was wel tweede of derde volgens mij:D

nou, vanmorgen even aan school gewerkt.. vanmiddag even naar Aurillac, Decathlon..

tot de volgende keer maar weer!!
kusjes

  • 20 Mei 2009 - 20:15

    Corrie:

    Hoi lieverd,dank weer voor je leuke bericht!
    Succes met je laatste dienst.
    tot gauwxxxxknor

  • 23 Mei 2009 - 17:40

    O En O Van O:

    Lieve Marije,
    We begrijpen dat je stage er bijna op zit .Voor jou een dubbel gevoel; maar wij zullen je verslagen missen!
    Bedankt ervoor. Binnen niet al te lange tijd zien we elkaar weer in O.Pekela!
    Tot ziens. Je oma en opa!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marije

Actief sinds 17 Aug. 2008
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 51508

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 31 Oktober 2013

USA - Route 66, oktober 2013

28 Augustus 2008 - 30 November -0001

Argentat, Frankrijk 2008 - 2009

Landen bezocht: