skieen, boarden, limoges, brive.. TE DRUK! - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van marije leeuwen - WaarBenJij.nu skieen, boarden, limoges, brive.. TE DRUK! - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van marije leeuwen - WaarBenJij.nu

skieen, boarden, limoges, brive.. TE DRUK!

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg marije

06 Februari 2009 | Frankrijk, Argentat

lieve mensen,
ik kreeg net al op mn kop dat ik geen verhaal had getypt, dus doe het nog ff tussen enus en lippen door op de laatste vrije avond.. ik zal het niet zo uitgebreide verhaal goed maken door er wat leuke kiekjes bij te doen..

de eerste vrije dag hebben we lekker thuis gezeten, niet veel bijzonders gedaan.. de tweede vrije dag zijn we om negen uur in de auto gestapt (dat was het plan, t werd uiteindelijk kwart over tien) en nar de Cantal gereden.. na ongeveer twee uur rijden (veel lachen, keihard zingen en beetje geklier met elkaar) stonden we onder aan de ski pistes.. Laura en ik hebben spullen gehuurd (zij skis ik een board) en we zijn op pad gegaan. eerst een keer het baby weitje (waar een sleeplift was waar ik halverwege gelijk uitdonderde) en daarna een stuk of vijf keer de blauw/groene piste.. het was echt super vet.. het boarden ging heerlijk en we hadden erg veel lol.. aan het eind van de middag heb ik Lau dr skis onder gedaan (die was er aan toe om even te zitten) en ben ik van de rode piste gescheurd.. het was echt te gaaf om een middagje in de sneeuw te zijn.. (oh trouwens: de anderen die mee waren hadden slees meegenomen en zijn gaan sleeen).. we waren uiteindelijk nog geen 35 euro kwijt, wat het natuurlijk nog leuker maakte!!
De dag daarna hebben we s morgens (althans ik, de rest durfde het nog niet aan) in het zonnetje een supervisie verslag geschreven.. t was echt super lekker weer.. hebben in de tuin geluncht en zijn toen naar Brive gegaan.. het weer werd wat slechter, dus eenmaal thuis zijn we lekker binnen gaan zitten en hebben we een heerlijk maal gekookt..
Toen was het alweer de laatste dag en hebben we in onze bol gehaald om om zeven uur op te staan om naar Limoges te gaan.. vanmorgen vond ik dat even niet zo leuk, maar toen we daar eenmaal waren was het wel erg gaaf! mooie stad, vooral veel gezien van het centrum, maar zijn ook nog in een kerk geweest hor!!
nou, dat waren de vrije dagen wel zo ongeveer weer.. mijn laptop heb ik bijna het raam uitgegooid omdat die steeds slomer wordt en raardere dingen gaat doen met internet.. gelukkig heeft mijn laptop een goede eigenschap: inlevingsvermogen.. hij kon dus heel goed aanvoelen dat ik het meer dan zat was en doet het vandaag weer hartstikke prima.. hij staat dus nog steeds veilig op mn schoot..
nou, geniet van de foto's (ga proberen er een filmpje bij te zetten) en tot de volgende keer!!

kus

  • 06 Februari 2009 - 20:16

    Marije Van Leeuwen:

    ik hoop dat jullie allemaal het filmpje ook kunnen zien.. pas op de helft kom ik van boven crossen (het ziet er erg prof uit al zeg ik het zelf:)!

    liefs

  • 07 Februari 2009 - 09:37

    Hans:

    Hallo Marij

    Mooi bericht weer. Video ook bekeken maar kan niet zeggen dat ik je herken, er staat 1 minuut op en eindigt met iemand die zegt: 'kom maar op marije' . Wellicht is het na 1 minuut afgekapt?! Hier alles goed zoals ge'smst. Geniet maar van de leuke dingen, dikke kus papa.

  • 07 Februari 2009 - 14:58

    Corrie:

    hoi lieverd,
    volgende keer niet dat witte pak aan met die witte muts want dan zien we je niet! Ziet er mooi uit daar! Geniet ervan!
    dikke smok

  • 09 Februari 2009 - 09:41

    Jans-halve Sarah:

    Ha lief!
    Wat een mooie foto's, jaloers op de sneeuw!!
    Wat tof toch dat jullie zoveel gave dingen doen. Wij brouwen op een bezoek, al vrij snel (19 feb.), als we weten of het kan hoor je het!
    Kus van je zus

  • 09 Februari 2009 - 14:47

    Ies:

    Super mooi verhaal chick! T filmpje komt niet helemaal door, maar t ziet er allemaal wel mooi uit zeg. JALOERS!!! Dikke zoen van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marije

Actief sinds 17 Aug. 2008
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 51508

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 31 Oktober 2013

USA - Route 66, oktober 2013

28 Augustus 2008 - 30 November -0001

Argentat, Frankrijk 2008 - 2009

Landen bezocht: