niet zoveel bijzonders - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van marije leeuwen - WaarBenJij.nu niet zoveel bijzonders - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van marije leeuwen - WaarBenJij.nu

niet zoveel bijzonders

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg marije

11 Februari 2009 | Frankrijk, Argentat

Dag lieve allemaal,

aangezien ik de vorige keer flink op mn donder heb gekregen omdat ik pas de laatste dag een bericht plaatste, doe ik het nu maar gelijk de eerste dag.
ik heb echter niet zoveel bijzonders gedaan.. hebben gewerkt met een nieuwe stagiaire en hebben te horen gekregen dat Annemieke mij gaat verlaten.. zij gaat verhuizen naar Time Out twee en op haar plek komen twee nieuwe stagiaires. Zij werkt dan wanneer wij vrij zijn, dus na deze dienst zie ik die nog twee dagen en dan alleen nog bij de wissels.. heel jammer, echt waar, maar het geeft natuurlijk ook veel nieuwe mogelijkheden. Laura, Nathalie en ik hebben al bedacht dat we straks naar Aurillac gaan om te winkelen en dat we dan uit eten gaan met zn allen. Errug leuk allemaal dus..
verder.. euhm.. is er niet zoveel bijzonders..
over het filmpje van de vorige keer; klopt dat die na één minuut af wordt gekapt.. erg jammer!! ik zet hem op mijn hyves dus voor de liefhebbers: weet niet of het kan omdat je misschien wel in moet loggen op hyves, maar je kan proberen om deze link te volgen om het filmpje te bekijken..

hyvers kunnen hem natuurlijk zoiezo zien.. mits we vrienden zijn:p

Ik verheug me op de leuke bezoekjes die ik ga krijgen van vrienden en fam:D:D:D:D:D:D HEEL ERG!!

nou, toedeledokie!!
doeg

• 14 Februari 2009 - 09:45

Janneke:

Ah, ik heb hem gezien! Mooie moves Mar!
    Tot snel (hoop ik, we bellen je!)

kus