aapjes, stappen en verder lekker niks:D - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van marije leeuwen - WaarBenJij.nu aapjes, stappen en verder lekker niks:D - Reisverslag uit Argentat, Frankrijk van marije leeuwen - WaarBenJij.nu

aapjes, stappen en verder lekker niks:D

Door: Marije

Blijf op de hoogte en volg marije

19 April 2009 | Frankrijk, Argentat

dag lieve mensen,
op mijn laatste dag nog een berichtje over de afgelopen dagen. ik lig nu lekker op bed (niet onder de dekens en met gewone kleren aan hor) want gister zijn we op stap geweest en ik ben niet helemaal fit dus.. k was de bob maar voel me vandaag behoorlijk brak.. maargoed, de laatste vrije dag is ervoor om lekker te relaxen en niks te doen.. ik heb mijn deel van het huis al schoongemaakt en mn tas al ingepakt dus ben helemaal klaar om morgen weer te gaan werken.
de afgelopen dagen hebben we niet heel bijzonders gedaan eigenlijk. de eerste dag zijn we naar Rocamadour geweest. dit is de een na grootste bedevaarstplaats in frankrijk. een bezoek aan Rocamadour zelf hebben we uitgesteld voor later, maar we zijn wel naar het apenpark geweest (een soort nederlandse apenheul). we kregen een handje popcorn en dan komen de aapjes vlak bij je om die popcorn te pakken. t was erg leuk, waren hele brutale maar ook hele luie apen. ik zal een paar foto's bijvoegen.
gister zijn we s middags naar Brive geweest. we hebben daar een uurtje gewinkeld en hebben toen klarinda gehaald van het station (die was in parijs geweest met vrienden). die avond zijn we weer naar brive gegaan, niet om te winkelen maar om te stappen.. we zijn tot in de vroege uurtjes in de discotheek blijven hangen, en nu ben ik dus niet zo fit.. ondanks dat ik niets heb gedronken (ik reed) is mn maag helemaal van slag.. vandaag dus maar lekker kopjes thee drinken en niet teveel andere dingen eten.. dan is het morgen vast een stuk beter:)
nou, niet veel bijzonders meer te melden..
tot de volgende keer!!
kus

  • 19 April 2009 - 15:48

    Janneke:

    Ooohhh!! Koesjie koesjie koesjie!! Lieve aapjes!
    Kus uit Enschede, hier schijnt de zon. Morgen lekker weer co-schappen op de kinder!
    kus schat!

  • 19 April 2009 - 17:41

    Viola:

    Hey!! Rocamadour is een erg mooi stadje! Ik ben er jaren geleden ook eens geweest, zeker de moeite waard. Er zat toen ook en park waar ze met roofvogels shows deden, misschien ook wel een idee om te gaan kijken, als het nog bestaat tenminste :D.
    Nou tot gauw zullen we maar zeggen.
    Liefs Viola.

  • 19 April 2009 - 19:26

    Corrie:

    leuk jasje!! best wel groot die apen. Hoop dat je maag weer okay is.
    dikke smok

  • 20 April 2009 - 09:48

    Ies:

    pomptiedomptie! Toffe apies... Hoop dat je weer helemaal beter bent en dat de komende werkdagen weer goed gaan. Tot over twee weekjes, holadiejeej!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

marije

Actief sinds 17 Aug. 2008
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 51498

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 31 Oktober 2013

USA - Route 66, oktober 2013

28 Augustus 2008 - 30 November -0001

Argentat, Frankrijk 2008 - 2009

Landen bezocht: